miércoles, 23 de julio de 2014

New in! Summer basic t-shirt

Nueva en mi armario, esto es lo que yo llamo una camiseta básica para el verano, por sus materiales y colores, es una camiseta de lino combinada con el detalle estampado de la parte delantera. Es fresquita, alegre y dará mucho juego este verano. 


New in my wardrobe, this t-shirt is what I call a basic summer t-shirt, because of the materials and colors, is a linen t-shirt combined with the flower pattern of the front. It is fresh and bright and it will be part of  lots of looks this summer.



Camisa/ T-shirt : ZARA, collar/necklace: STRADIVARIUS




¿ Con qué combinarla?
Clothes to combine with this t-shirt:



Jeans y pantalones largos:
Jeans&long trousers:

ZARA - 15.99€

ZARA - 15.99€

MANGO - 14.99€



Pantalones cortos:
Shorts:


ZARA -12.99€
MANGO -10.99€
MANGO - 10.99€


Faldas:
Skirts:


ZARA - 12.99€
MANGO- 12.99€
MANGO-10.99€



¡Buen día para tod@s!  Muuuuaaaaaak
Have a nice day! Kissesss








10 comentarios:

  1. Sin duda te dará muuuuuucho juego! yo tengo el armario repleto de prendas así y es que dan para mucho!!! me encantan!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por tu comentario Virginia, la verdad es que si, para mi son las mejores prendas porque combinan con todo y puedes darles mucho uso :-) besos.

      Eliminar
  2. Nice Blog you have here! perhaps we could follow each other? Follow me and I'll follow you back for sure :)

    xx
    http://tishaarnaldo.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. thank you! sure! love to find new blogs ;-)

      Eliminar
  3. That tee is gorgeous, will look out for it tomorrow when I go to Zara :) Great selection, thx for sharing. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. thank you Lenya! sure! I'll visit your blog ;-) thanks for your comment.

      Eliminar